پست ثابت

جستجو در فنکافه Got7:

×

تبليغات

نويسنده : شادان مهدوی بازديد :2033
پست ثابت

دسته: GOT7,News,,
تاريخ ارسال:پنج شنبه 21 خرداد 1395 ساعت:
پست ثابت

 

Welcome To The GOT7 fancafe

 

اطلاعیه !!!

 

"این وبلاگ به سایت اصلی منتقل شد و تمامی مطالب به سایت اصلی انتقال داده میشه و اینجا دیگه به روز نمیشود "

لطفا برای دنبال کردن برنامه های جدید به سایت زیر بیاید

 

فنکافه ی گات سون

 

و اینکه برای اطلاع از اخرین پست ها و مطالب و عکسهای و داستان ها و خیلی امکانات دیگه

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

https://telegram.me/Fancafe

 

 

توجه...!  لطفا برای استفاده از زیرنویسها در کانالهای تلگرام فقط و فقط لینک زیرنویس هارو بردارید و زیرنویسهارو مستقیم نزارید

 



بخش نظرات
اين نظر توسط mobina در تاريخ 1395/8/21/5 و 16:41 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

ممنون من خبر نداشتم!!خیلی عالی میشه اگه ببریم
پاسخ: احتما بردمون خیلی زیاده. با این حال بیاین هرشب رای بدیم.خرچی تعداد رای ها بیشتر باشه حمایت ما و بزرگی فندوممون رو نشون میده

اين نظر توسط mobina در تاريخ 1395/8/21/5 و 15:14 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام منیه انتقاد دارم شدییییید واقعا چرا ؟؟؟؟الان تو فن سایت هر گروهی بریم اولین پست راجع به رای گیری مراسم ماماست گات7 الان رتبه دوم رو تو بهترین رقص گروهی پسر داره اگه همچنان رای بیاره میتونه برنده شه لطفا یه پست جدا اول سایت راجع بع رای گیری بزارین تا هر کس وارد ساین میشه اول اونو ببینه شاید یکی تازه فن گات7 شده باشه لطفاااااا
پاسخ: عزیزم ما هرشب پستهای مربوط به ماما و رای گیری هارو چندین باز توی چنل تلگرام و صفحه ی توییترمون تکرار میکنیم تا همه با خبر بشن. برای مسابقه ها و رای گیری ها شبکه های اجتماعی خیلی بیشتر از سایت تاثیر دارن و افراد بیشتری میبینن. به علاوه اونجا آموزش رای دادن بصورت مرحله به مرحله گذاشته شده (قبلا توی سایت هم گذاشتم) و  برنامه هایی مثل توییتر و کاکائو تاک رو برای دانلود هم گذاشتیم.راجع به رای گیری ها خیلی نگران نباشید.رای های ماما نهایتا تا 20 % توی نتایج تاثیر داره و بقیش رو تصمیم داورا و عملکرد چارتهای موسیقی مشخص میکنه.چشم.میزارم


اين نظر توسط Eli در تاريخ 1395/8/6/4 و 23:44 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

من یه نظر دیگه هم فرستاده بودماا!!

در اصل یه درخواست بود

لطفا اگه میشه اهنگ های سولو یونگجه رو تو سایت بزارین.تلگرام ندارم.

بعد میخواستم بدونم شما میدونیین از کجا میتونم تم گات سون ودس ویندوز هشت و یک پیدا کنم؟؟

یکی از دوستام ک اکسواله ویندوز کامپیوترش اکسوئه!!ولی من هر چقدر واس گات سون گشتم نتونستم پیدا کنم!

لطفا اگه میدونین راهنماییم کنید.

ممنون
پاسخ: بله دیدم درخواستتون رو. میزارم براتون


اين نظر توسط Elaheh&Mark در تاريخ 1395/8/3/1 و 21:31 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

راستی من خیییلیییی دوست دارم تو زمانبندی ترجمه ها بهتون کمک کنم ولی خب هنو یکم مشکل دارم.ینی کامل بلد نیستم ولی دارم یاد میگیرم
خیلی دوست دارم بهتون کمک کنم
وااااقعااااا یه دنیا ممنون بابت ایننن همه زحمتاتون
اگه زحمتای شما نبود شاید این سایت اصلا جزو کیپاپر ها شناخته نمیشد
مرسی ک کاری میکنید ما اگاسه های ایرانی هم جزو فندوم های گات سون ب چشم بیایم
واااااااقعاااااا وقتی خبر رسمی شدن سایت رو جزو اتحادیه کیپاپ دیدم خیییییلییییی خوشحال شدم!!مثل وقتی ک فهمیدم پسرامون کامبک دارن!!
مرسی و فاایتیینگگ!!
پاسخ: هروقت یاد گرفتی میتونی بهمون کمک کنی

اين نظر توسط Aghase در تاريخ 1395/7/29/4 و 13:04 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

http://mwave.interest.me/mcountdown/vote/preVote


براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدير

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 874
کل نظرات کل نظرات : 1405
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 181

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 36
بازديد ديروز بازديد ديروز : 0
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 4
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 12
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازديد هفته بازديد هفته : 93
بازديد ماه بازديد ماه : 1045
بازديد سال بازديد سال : 8675
بازديد کلي بازديد کلي : 164471

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 18.217.228.35
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لينک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فنکافه Got7 و آدرس got7fancafe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود